Люби Тріо Маренич
Програш:
Св
С
Зм
Н
Приспів 1:
Люб
С
С
Хто навчає сокола літати?
Як він в небі подругу знаходить?
Блискавка дощу стучить в Карпати -? *
Сину неба блискавка не шкодить!
Приспів 2:
Люби, люби, люби
Сонця радісні пісні!
День високий день
Зачекавсь на нас.
Серце квітне навесні.
Здрастуй, сонця час!
Сонця час!
Люди до людей ідуть, як весни.
Світяться слова у рідній мові,
Падають зерном на серце чесне.
Так вітає сонце час любові.
Приспів 2.
Програш (на тему Вступу).
Приспів 2.
*
-? - рядки, у правильності написання яких я не впевнений.
Один із використаних акордів:
Cadd9 [0 3 2 0 3 0]
Em
D (2)Св
Em
ітиться ДніпрD
о на УкраCadd9
ї- нB7
і. [*] С
Em
ина приведD
и колись до ньA
ого. -?Зм
C
алечку нап'D
ються очі сEm
иніН
C
еба молодD
ого-молодEm
ого.Приспів 1:
Люб
Em
и, любD
и, любEm
и G
D
С
G
онця радісні пBm
існі!C
День високий деньD
Обіймає нас.G
Серце квітне на-Bm
весні.C
Здрастуй, сонця час!С
Bm
онця чEm
ас!Хто навчає сокола літати?
Як він в небі подругу знаходить?
Блискавка дощу стучить в Карпати -? *
Сину неба блискавка не шкодить!
Приспів 2:
Люби, люби, люби
Сонця радісні пісні!
День високий день
Зачекавсь на нас.
Серце квітне навесні.
Здрастуй, сонця час!
Сонця час!
Люди до людей ідуть, як весни.
Світяться слова у рідній мові,
Падають зерном на серце чесне.
Так вітає сонце час любові.
Приспів 2.
Програш (на тему Вступу).
Приспів 2.
*
-? - рядки, у правильності написання яких я не впевнений.
Один із використаних акордів:
Cadd9 [0 3 2 0 3 0]
Внески: